Klantenservice

Contactformulier

Wij maken het onze klanten graag makkelijk en daarom kunt u Atelier Goldner Schnitt op elk moment van de dag eenvoudig bereiken.

en
/
Code
* Verplicht veld.

Voor bestellingen, vragen en maatadvies:

030 - 65 92 500

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 – 20.00 uur en op zaterdag van 9.30 – 15.30 uur.

Buiten deze tijden neemt een antwoordapparaat uw boodschap aan.

Per e-mail:

klantenservice@ateliergs.nl


Per fax:

030 - 65 67 834

Adres

Atelier Goldner Schnitt
Regulierenring 22
3981 LB Bunnik

Postadres

Atelier Goldner Schnitt
Postbus 112
3980 CC Bunnik

Retouradres pakketten

Atelier Goldner Schnitt
Antwoordnummer 4200
3970 PC Bunnik


Levering

Artikelen die direct leverbaar zijn heeft u binnen 3 à 4 werkdagen in huis.

Portokosten

Voor de porto- en verpakkingskosten berekenen wij u een bescheiden bijdrage van 5,50 euro.

Uw betalingswens

U ontvangt uw pakket per post thuis. Wij leveren op rekening en u betaalt binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling middels de bijgesloten acceptgiro of levering onder rembours. Indien u een gespreide betaling wenst neemt u dan even contact op met één van onze medewerksters. Atelier Goldner Schnitt behoudt zich het recht voor bij betalingen op rekening de maximum bestelwaarde te beperken. Bij betaling onder rembours is er geen maximum bestelwaarde.

Heeft u vragen over onze internetpagina? Hier vindt u ongetwijfeld het antwoord.

Hier vindt u informatie over de navigatie en de gebruiksaanwijzing voor alle onderdelen of thema's die u kunt vinden op ateliergs.nl. Eén klik op een van de onderstaande teksten brengt u direct naar het thema van uw keuze.
Mocht u op deze pagina geen antwoord op uw specifieke vraag vinden, stuurt u ons dan even een e-mail en beschrijft u ons uw probleem.

www.ateliergs.nl in een overzicht

Overzicht– waar vindt u wat?
Vraag en antwoord – de meest gestelde vragen.

Artikel vinden in plaats van zoeken!

Onze snelzoeker voor artikelen vindt u bovenaan iedere pagina. Met onze uitgebreide zoekfunctie – kunt u bijvoorbeeld een prijslimiet, kleur of maat aangeven.

Kosteloos ruilen of terugsturen

U betaalt verzendkosten voor het verwerken en bezorgen van uw bestellingen. Het terugsturen is gratis. U hebt het recht uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen of terug te sturen. Stuurt u de gehele bestelling terug, dan brengen wij ook geen verzendkosten in rekening.
Wat u niet wilt behouden, kunt u zonder meer retourneren, natuurlijk wel in onberispelijke, ongebruikte staat. Vanzelfsprekend mag u de artikelen passen. A.u.b. de kaartjes aan de kleding laten zitten tijdens het passen en badmode en lingerie passen met ondergoed er onder. Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wilt houden/passen) en daardoor schade aan het product ontstaat, bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk.
Bij uw bestelling ontvangt u een rekening. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, is het voldoende om uw artikel(en) samen met de retourbon terug te sturen. U kunt ook het Europees modelformulier voor herroeping invullen en zo aangeven dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. U bent niet verplicht dit formulier te gebruiken, u kunt de door u bestelde artikelen ook eenvoudig binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen zonder dit formulier. Ook dan geldt het herroepingsrecht. Het herroepingsrecht geldt niet voor artikelen die om hygiënische redenen of gezondheidsredenen verzegeld en verpakt verstuurd worden en waarvan de verzegeling na de levering verbroken is.
Het verwerken van retouren kan ongeveer 2 weken duren. Hebt u al betaald en ontstaat er door het terugsturen van artikelen een tegoed? Dit wordt verrekend met eventuele nieuwe of openstaande bestellingen. Eventuele terugbetalingen vinden zo snel mogelijk plaats, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Indien u de volledige bestelling retourneert, betalen wij ook uw bijdrage in de verzendkosten terug. Waardebonnen worden niet omgezet in contanten.

Een klacht melden

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Hebt u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld bij artikelen het bestelnummer en de aankoopdatum. U ontvangt zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 14 dagen, een inhoudelijke reactie.

U kunt een bericht sturen via het contactformulier bovenaan deze pagina of een e-mail sturen naar
klantenservice@ateliergs.nl
U kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 030 - 65 92 500. Op dit nummer zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.30 tot 15.30 uur. Een klachtenbrief kunt u per fax sturen naar 030 - 65 67 834 of per post:
Atelier Goldner Schnitt, Afdeling klantenservice, Postbus 112, 3980 CC Bunnik

Bent u vervolgens van mening dat uw klacht niet naar wens wordt afgehandeld, dan kunt u binnen 12 maanden uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600 2509 LP Den Haag, www.sgc.nl.

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting. U kunt het platform vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Atelier Goldner Schnitt kwaliteitsgarantie

Op al onze artikelen is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat het product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij garanderen dat elk geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften.
Treedt er - ondanks normaal gebruik en de juiste behandeling - bij een model uit onze collectie binnen 5 jaar na levering een materiaal- of fabricagefout op dan heeft u naar onze keuze recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of een gelijkwaardig artikel. Stuurt u het artikel samen met de factuur en uw klacht ter beoordeling naar ons op. Deze garantie is een aanvulling op de wettelijke garantie die hierdoor niet beïnvloed wordt.

Retourneren van elektrische en elektronische apparaten

Indien u bij ons een elektrisch of elektronisch apparaten aanschaft, kunt u het oude apparaat op een van de bestaande inleverpunten inleveren of gebruikmaken van de gemeentelijke afvalstraat. U kunt het oude apparaat ook kosteloos naar ons retour sturen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.